Dárek:
Při objednávce nad 1500 Kč získáte bílou textilní roušku zdarma.
Vyberte si svůj e-shop: čeština Česká republika slovenština Slovensko

Vitamíny a minerály

Vápník, hořčík a zinek - minerály na posílení imunity

Vápník, hořčík a zinek - minerály na posílení imunity

Stejně, jako v případě vitamínů, mají na posílení imunity významný vliv i minerální látky.

V následujícím článku se dozvíte, jak náš imunitní systém ovlivňuje trojice minerálů, a to zinek, vápník a hořčík, a proč jsou pro naše tělo důležité. 

Omega 3 6 9: Vše, co potřebujete vědět o zdravých tucích

Omega 3 6 9: Vše, co potřebujete vědět o zdravých tucích

Esenciální mastné kyseliny jsou důležitou součástí našeho zdraví. Přečtěte si, jaký mají význam pro naše tělo a dozvíte se, kde je získat.

Zjistíte i to, zda jsou jako zdroj omega-3 mastných kyselin vhodnější ryby, rybí olej nebo doplňky z mořských řas.

Vitamin D - Jak ho získat? Jak dávkovat vitamín D?

Vitamin D - Jak ho získat? Jak dávkovat vitamín D?

Nejčastěji se zmiňuje, že vitamín D podporuje vstřebávání vápníku, a tak má důležitou funkci pro zdravé kosti a zuby.

V současnosti se stále více zdůrazňuje význam vitamínu D i při budování silné imunity a v boji proti zánětům a virovým infekcím.

Víte kde se nachází vitamín D a jak jej získat?

V článku se také dočtete, co obsahuje vitamín D a jak vybrat vitamín D. 

Vitamín C a výživové doplňky. Jak si správně vybrat?

Vitamín C a výživové doplňky. Jak si správně vybrat?

Na rozdíl od masožravců, jako jsou psi a kočky, člověk si neumí vitamin C vytvořit. Potvrzuje to sice fakt, že člověk není masožravec, ale zároveň to znamená, že potřebujeme přijímat vitamín C ve stravě.
Jak a kde tedy získat dostatek vitaminu C?

Veganství, jód a kretenismus jako diagnóza

Veganství, jód a kretenismus jako diagnóza

Ještě v první polovině minulého století nebyl endemický kretenismus u dětí i na Slovensku ničím výjimečným. Důvodem byl nedostatek několika mikrogramů jedné látky – jódu.

Vápník, mléko a veganství

Vápník, mléko a veganství

Vápník je notoricky spojený s mléčnými produkty, a proto není překvapením, že je považovaný za živinu, která může ve veganské stravě potenciálně chybět.