Kontaktujte nás +421 948 091 081
Produkty šetrné k přírodě i lidem
Vyberte si svůj e-shop: čeština Česká republika slovenština Slovensko

Blog

Veganství, jód a kretenismus jako diagnóza

Veganství, jód a kretenismus jako diagnóza

Ještě v první polovině minulého století nebyl endemický kretenismus u dětí i na Slovensku ničím výjimečným. Důvodem byl nedostatek několika mikrogramů jedné látky – jódu.

Vápník, mléko a veganství

Vápník, mléko a veganství

Vápník je notoricky spojený s mléčnými produkty, a proto není překvapením, že je považovaný za živinu, která může ve veganské stravě potenciálně chybět.

Veganství a vitamín B12 – správný výběr a dávkování

Veganství a vitamín B12 – správný výběr a dávkování

V dnešním druhém dílu seriálu o živinách na veganské stravě se podíváme na to, kolik vitaminu B12 bychom měli přijímat, zda je to bezpečné a jak si správně vybrat výživový doplněk.
Veganství a vitamín B12 – součást stravy nebo nutriční doplněk?

Veganství a vitamín B12 – součást stravy nebo nutriční doplněk?

Vitamin B12 – doplňovat nebo ne? A proč by právě na veganské stravě měl chybět? Existují nějaké rostlinné zdroje? Tyto otázky zaměstnávají mysl nejednoho vegana. Pojďme se podívat na to, co nám říká výzkum a jak to vlastně je.
Trpíte nedostatkem Omega 3 mastných kyselin?

Trpíte nedostatkem Omega 3 mastných kyselin?

Vegani nekonzumují žádný cholesterol, přesto mohou trpět na kardiovaskulární onemocnění. Jak je to možné? Jednou z příčin může být i nedostatek Omega 3 mastných kyselin.
Železo, chudokrevnost a veganství

Železo, chudokrevnost a veganství

Železo je součástí hemoglobinu, kriticky důležité složky krve, která transportuje kyslík do celého našeho organismu. Jak získat dostatek železa na veganské stravě? A jsou vegani ohroženi anémií?